קטלוג מידע

ענן (73)
מוצגות 100 תוצאות עבור חיפוש זה
פלטפורמת Interactive Intelligence מערכת חדשנית בתחום טכנולוגית מוקדי השרות. זוהי פלטפורמה אחודה, All in One מתקדמת לפיתוח, ביזור ותפעול של מוקדי שרות המציעה פתרון חכם, מקיף ויעיל בתחום ניהול חוויית הלקוח.
יצרן
Interactive Inteligence
אינטגרטור
תדיראן
תצורה
התקנה מקומית
לקוחות בישראל
פרטנר, איקאה, הראל
רגולציות וחוקים
חוק 3 דקות
איש קשר
רונן צרפתי
טלפון איש קשר
03-9262607
מייל איש קשר
Ronen.Tsarfati@tbsi.co.il
יצרן
likebillions
איש קשר
עמי מעודד
טלפון איש קשר
0523560988
מייל איש קשר
ami@likebillions.com
יצרן
Oracle
תצורה
ענן
לקוחות בישראל
משרד הבריאות
איש קשר
שמרית פרסיק הדברג
טלפון איש קשר
0503270026
מייל איש קשר
shimrit.persik@oracle.com
יצרן
Bumpyard
תצורה
התקנה מקומית
איש קשר
אלי ישראלוב
טלפון איש קשר
0543070967
מייל איש קשר
eli@bumpyard.com
יצרן
גמא
תצורה
התקנה מקומית
לקוחות בישראל
צה"ל
איש קשר
אייל אלון
טלפון איש קשר
0544786150
מייל איש קשר
eyal@gamaoperations.com
התראה אשר מאפשרת לדעת במהלך שיחה סלולרית האם המשתתפים האחרים בשיחה מקליטים אותך, התראה זאת תינתן במעמד צד אחד וללא חדירה לפרטיות
יצרן
IMNA Solutions
תצורה
התקנה מקומית
איש קשר
מירב נאור
טלפון איש קשר
0524234239
מייל איש קשר
meirav.naor@listenapp.net
פלטפורמת 7twenty מאפשרת לארגונים ליצור חווית לקוח רציפה, והעלאת רמת השירות והמכירות בכל הערוצים. הפלטפורמה המתקדמת, אשר פותחה על-ידי חברות הטכנולוגיה המובילות Pamaya ו-Wizsupport הפעילות החל מ 2007, משלבת פתרונות טלפוניים ודיגיטליים פורצי דרך. הפלטפורמה מאפשרת לארגון להעניק חווית שירות איכותית ואחידה בערוצים השונים, והינה הבחירה של כ-350 לקוחות מהשורה הראשונה בארץ ובעולם, כגון: בנקים, חברות אשראי, בתי השקעות, חברות ביטוח, משרדי ממשלה, חברות המנהלות מוקדי מיקור חוץ ועוד...
יצרן
7twenty
אינטגרטור
בינת, מטריקס דיגיטל
תצורה
התקנה מקומית , ענן
לקוחות בישראל
5 מתוך 6 הבנקים הגדולים בישראל, פרטנר, YES, לאומי קארד, ויזה כאל, מיטב דש, רכבת ישראל, דואר ישראל, חברות ממשלתיות, מוקדי שירות
איש קשר
עדי לאופולד
טלפון איש קשר
0545758109
מייל איש קשר
adi.leopold@7-twenty.com
פתרון ניהולי תומך החלטה המבוסס ענן (Private או Public), המנטר ומנתח את כל רמת השירות הטלפוני בארגון מרוכז ו/או מבוזר. הפתרון מיועד לארגונים המטפלים בפניות בנושאי שירות ו/או מכירות אשר נענות על ידי עובדי הארגון אשר אינם מוקדנים ייעודיים כמו ב-,Contact Center אלא ממוקדים בתחומים ומטלות מקצועיים של הארגון. הפתרון נותן ערך מידי ומאפשר לעובדים בארגון להתמקד בעבודתם, ובמקביל עוזר לבקר ולהעלות את רמת השרות.
יצרן
Pamaya
איש קשר
גילי ממן
טלפון איש קשר
0544405123
מייל איש קשר
gili.maman@pamaya.co.il
WYZE is powered by smartApps technologies © 2019