אופטימוס - מערכת מוקד טלפוני מבית אספייר

אספייר היא חברת תוכנה ישראלית ותיקה המתמחה בעולם המוקדים מאז שנת 2000. הייחוד בפתרונות שלנו הוא שמעבר לטכנולוגיה המתקדמת ולכלים היעילים שאנו מספקים למנהלי המוקדים הטלפוניים ולנציגי השירות, אספייר מציעה ידע, ניסיון ומומחיות בעולם זה. אספייר מלווה אתכם בכל שלבי הקמת המוקד ומסייעת בשיפור ביצועי מוקדים קיימים. הצוות מונה את טובי המומחים בשוק הישראלי – משלב הייזום, האיפיון והקמת המוקד, ועד לשלב ההפעלה. נמשיך וניתן תמיכה וייעוץ מקצועי גם בהמשך, על מנת להתאים את הטכנולוגיה לצרכים העסקיים המשתנים.
פרטי פתרון
אופטימוס - מערכת מוקד Contact Center
אספייר - Aspire
יצרן ישראלי
אספייר, בזק, בזק בינלאומי, פרטנר, סלקום, יורוקום, טלדור, בינת, IBM, HP, מיטווך, ברעוז, טלאר, טלרז, ד.מדיה, צודקביץ', מגה תקשורת, אורכל, אברי אלקטרוניקה
אינטגרטור טלפוניה , אינטגרטור תוכנה , יצרן
Call Center , IVR , הקלטה , חייגן , כלי דיגיטל , מרכזיות , פתרון טלפוניה לסניפים
ביטול מרכזנים , הורדת היקפי שיחות , נתוני קול סנטר בסניפים , שיפור חיוגים יוצאים , שיפור טיפול בפקסים , שפות
התקנה מקומית , ענן
Salesforce Plug-in

אופטימוס היא מערכת Call Center המיועדת להפעלה מהירה ופשוטה ושמה דגש על פשטות ההפעלה וההטמעה בארגון. המערכת כוללת את הרכיבים הנחוצים להפעלת מוקד טלפוני בצורה הטובה ביותר:

  • ניהול תורים מתקדם לפי מיומנויות ועדיפויות שיחה
  • מערכת ניהול מבוססת WEB פשוטה וקלה לתפעול, בעברית
  • מסכי REAL TIME לפיקוח בזמן אמת
  • דו"חות היסטוריים וסטטיסטיים מלאים
  • הקפצת מסכים ואינטגרציה ל CRM
  • אפשרויות Call Back (נטישה מבוקרת) מובנות וקלות להפעלה
  • מערכת IVR, מערכת חייגן, מערכת הקלטה (אופציונאלי)

ממשק הניהול של אופטימוס הוא WEB-י (מופעל מתוך דפדפן האינטרנט) ובעברית, כולל אפשרות להפעלתו בשפות נוספות. הממשק פשוט לשימוש ומאפשר שינויים בפעילות המוקד בתוך שניות ספורות, ע"י מנהל בעל הרשאה מתאימה.

מערכת אופטימוס כוללת:

  • כלי ניהול פשוטים וקלים לשימוש, באמצעות דפדפן האינטרנט ובעברית – כולל אפשרות לניהול הפעילות מרחוק או מהבית באמצעות חיבור אינטרנט מאובטח.
  • כלי לבניית חוקיות ניתוב של שיחות נכנסות לפי זיהוי הלקוח (CLID) וזיהוי המספר אליו חייג הלקוח (DNIS)
  • כלי מובנה לביצוע התחברות לבסיסי הנתונים של התוכנה בה נצברים נתוני הלקוחות שלכם – התחברות לכל תוכנה ולכל בסיס נתונים לשם הענקת טיפול אישי לכל לקוח.
  • כלי מובנה להקפצת מסך עם זיהוי הלקוח המתקשר בעת קבלת השיחה ע"י נציג השירות / המכירות.
  • כלי לבניית חוקיות הגלשת שיחות מתור לתור או מקבוצת נציגים לקבוצה אחרת, כולל שינוי עדיפות השיחה ואפשרויות נוספות.
  • מסך זמן אמת עבור נציגי השירות, מותאם במיוחד כדי לא לתפוס חלק גדול מדי במסך המחשב, והמספק מידע רלוונטי לנציג השירות הספציפי בלבד.
לקוחות ושימושים
בישראל מאות לקוחות. ניתן לצפות ברשימה חלקית כאן: http://www.aspirecct.biz/companies/clients/
בחו"ל מאות לקוחות, ניתן לצפות ברשימה חלקית כאן: http://www.aspirecct.com/clients-cp8
51-200 משתמשים , עד 50 משתמשים
חוק 3 דקות
פרטי איש קשר
אודי לוי
0542580020
u@aspirecct.com
WYZE is powered by smartApps technologies © 2018