7twenty - פלטפורמה אחת אינסוף אפשרויות

פלטפורמת 7twenty מאפשרת לארגונים ליצור חווית לקוח רציפה, והעלאת רמת השירות והמכירות בכל הערוצים. הפלטפורמה המתקדמת, אשר פותחה על-ידי חברות הטכנולוגיה המובילות Pamaya ו-Wizsupport הפעילות החל מ 2007, משלבת פתרונות טלפוניים ודיגיטליים פורצי דרך. הפלטפורמה מאפשרת לארגון להעניק חווית שירות איכותית ואחידה בערוצים השונים, והינה הבחירה של כ-350 לקוחות מהשורה הראשונה בארץ ובעולם, כגון: בנקים, חברות אשראי, בתי השקעות, חברות ביטוח, משרדי ממשלה, חברות המנהלות מוקדי מיקור חוץ ועוד...
פרטי פתרון
7twenty
7twenty
יצרן ישראלי
בינת, מטריקס דיגיטל
יצרן
הכוונה Online באינטרנט , חייגן , טפסים , כלי דיגיטל , משלוח לינק לסמארטפון , פתרון טלפוניה לסניפים
הורדת היקפי שיחות , שיפור דיגיטל
התקנה מקומית , ענן
Salesforce Plug-in

מסך עבודה אחוד

7twenty מאפשרת את ניהול כל ערוצי התקשורת הכתובה וה-Back office ממערכת אחת אחודה המציגה זהות לקוח אחת, תוך תיעוד ושמירת רצף כלל פניות הלקוח, ממגוון ערוצי ההתקשרות אל הארגון. נציג המענה יושב מול מסך אחד ומנהל את כל השיחות, יכולת ניתוב אוטומטית מתקדמת לפיי חוקה עסקית ובהתאם לעומסים, דחיפות, התמחות, ערוץ, SLA ועוד...

אינטגרטיביות

לפלטפורמת 7twenty ממשקים קיימים למרכזיות, מערכות CTI, מערכות CRM ומערכות ניהול ידע עבודה. סנכרון נתונים למערכות הקיימות בארגון לטובת שיפור השירות, איכות איסוף המידע וניתוח דוחות פנים ארגוניים. המערכת מאפשרת התממשקות עם כל מערכת ארגונית בעלת API לדוגמה: מערכת ה CRMהארגונית לצורך הקפצת מסך פרטי לקוח בעת קבלת שיחה מהלקוח, ובסיום כל פניה ארכוב שלה במערכת. לחברה התמחות בפיתוח, שיווק והטמעת מערכות Contact Center ומערכות IVR מהמתקדמות בעולם והמשמשת כ-Cisco Developer Partner בישראל.

גמישות תפעולית

ממשק ידידותי ונוח – הן לצד הארגון והן לצד הלקוחות, וגמישות בהתאמות המערכת לדרישות הארגון. הפלטפורמה מאפשרת יכולת התאמה הן לצד לקוחות הארגון והן לצד נציגי המענה. המערכת מאפשרת ביצוע התאמות עיצוביות בלתי מוגבלות לניראות צד הגולש, כגון: יכולת התאמה מלאה של גרפיקה לדרישות הלקוח, יכולת פתיחת שיחת הצ'אט בתצורות מגוונות כחלון חדש, צ'אט צף, כפתור באתר ועוד... והתאמות תצוגה לצד נציגי המענה ומסכי ניהול המשמרת

מודולריות

פלטפורמת 7twenty מאפשרת הוספת/הסרת ערוצים בהם ניתן השירות, בהתאם לבחירת הארגון והפעלה ומתן הרשאות שימוש בנפרד, לכל ערוץ פנייה. כאשר אינטגרציה אחת מאפשרת שימוש בכל יכולות הפלטפורמה לשמירת קשר רציף במגוון הערוצים השונים.

אבטחת מידע

פלטפורמת 7twenty מצוידת בתוכנות האבטחה המעודכנות ביותר ומותאמת לדרישות האבטחה המחמירות הנמצאות בשימוש צה"ל, בנקים, מוסדות פיננסיים, משרדי ממשלה וארגונים בעלי דרישות אבטחת מידע מחמירות ביותר. תמיכה ב SSL ומעקב אחר ניסיונות חדירה כוללת יכולת למחיקת תוכן השיחה מהשרת. לפלטפורמה יכולות התקנה שונות של המערכת: בענן, בענן פרטי או התקנה מקומית ב DMZ או בתוך ה LAN של הלקוח. הפלטפורמה עומדת בתקן ISO27001 ובתקן הנגישות.

חדשנות
לקוחות ושימושים
5 מתוך 6 הבנקים הגדולים בישראל, פרטנר, YES, לאומי קארד, ויזה כאל, מיטב דש, רכבת ישראל, דואר ישראל, חברות ממשלתיות, מוקדי שירות
201-1000 משתמשים , 51-200 משתמשים , עד 50 משתמשים
פרטי איש קשר
עדי לאופולד
0545758109
adi.leopold@7-twenty.com
WYZE is powered by smartApps technologies © 2018