קטלוג מידע

ענן (71)
מוצגות 100 תוצאות עבור חיפוש זה
פלטפורמת 7twenty מאפשרת לארגונים ליצור חווית לקוח רציפה, והעלאת רמת השירות והמכירות בכל הערוצים. הפלטפורמה המתקדמת, אשר פותחה על-ידי חברות הטכנולוגיה המובילות Pamaya ו-Wizsupport הפעילות החל מ 2007, משלבת פתרונות טלפוניים ודיגיטליים פורצי דרך. הפלטפורמה מאפשרת לארגון להעניק חווית שירות איכותית ואחידה בערוצים השונים, והינה הבחירה של כ-350 לקוחות מהשורה הראשונה בארץ ובעולם, כגון: בנקים, חברות אשראי, בתי השקעות, חברות ביטוח, משרדי ממשלה, חברות המנהלות מוקדי מיקור חוץ ועוד...
יצרן
7twenty
אינטגרטור
בינת, מטריקס דיגיטל
תצורה
התקנה מקומית , ענן
לקוחות בישראל
5 מתוך 6 הבנקים הגדולים בישראל, פרטנר, YES, לאומי קארד, ויזה כאל, מיטב דש, רכבת ישראל, דואר ישראל, חברות ממשלתיות, מוקדי שירות
איש קשר
עדי לאופולד
טלפון איש קשר
0545758109
מייל איש קשר
adi.leopold@7-twenty.com
יצרן
au10tix
איש קשר
אביטל אביצור
יצרן
NETSCOUT
אינטגרטור
בינת אלקטרוניקה
איש קשר
איציק וודה
טלפון איש קשר
052-8544775
מייל איש קשר
itzikw@bynete.co.il
באמצעות הפלטפורמה ניתן להעביר קבצי מלל ותמונות תוך כדי שיחה על ערוץ מאובטח ללא יציאה לאפליקציות חיצוניות. הקבצים עוברים בזמן אמת ואינם נשמרים במכשיר הטלפון או בשרתים חיצוניים. כל המידע המועבר חסוי, מיידי, ומהיר ואלכן אינו מצריך זמן המתנה. גופים אשר יכולים להפיק את מירב התועלת הינם גופים אשר חשאיות המידע הינה בעדיפות עליונה גופים רפואיים, גופים בטחוניים לנגזרותיהם, משרדי עריכת דין, חברות היי-טק
יצרן
IMNA Solutions
תצורה
התקנה מקומית
איש קשר
מירב נאור
טלפון איש קשר
0524234239
מייל איש קשר
meirav.naor@listenapp.net
66% מכלל האירגונים בארצות הברית בלבד אמרו כי הם אבדו כל שליטה על התקשורת הפנים ארגונית בשל מדיניות ״bring your oun divice". באמצעות פלטפורמה זאת יוכל הארגון לשמור על פרטיות המידע והשיחה של עובדיו ולהתיעלות כספית ללא הוצאות נלוות. הפלטפורמה אשר מותכנת על מערכת ההפעלה של המכשיר הסלולרי עובדת ברקע ונותנת התראות על התרחשויות היוצרות בעיה. האם הצד השני נמצא על רמקול, האם השיחה מוקלטת, מצב של שיחת ועידה והצטרפות גורם נוסף לשיחה ועוד. כל ההתראות הללו נתנות בזמן אמת תוך כדי שיחה וללא הפרעה במהלך השיחה
יצרן
IMNA Solutions
תצורה
התקנה מקומית
איש קשר
מירב נאור
טלפון איש קשר
0524234239
מייל איש קשר
meirav.naor@listenapp.net
כלי בינה מלאכותית המתחבר למערכות הארגון ומציע לנציגי השרות תשובות אוטומטיות אשר מקורן ממערכות ניהול ידע ומערכות הארגון. הכלי מוצג לצד מערכות messaging כגון chat ומאפשר לנציג שרות לבחור את התשובות המוצעות במקום לאתרן במערכות. המערכת מאפשרת לאחראי לאפשר תשובות אוטומטיות ללקוחות לסוג תשובות נבחר בהתאם לשימוש קודם ע"י נציג המוקד
יצרן
Service Friend
איש קשר
שחר בן עמי
טלפון איש קשר
0526149899
מייל איש קשר
sbenami@servicefriendz.com
פתרון ניהולי תומך החלטה המבוסס ענן (Private או Public), המנטר ומנתח את כל רמת השירות הטלפוני בארגון מרוכז ו/או מבוזר. הפתרון מיועד לארגונים המטפלים בפניות בנושאי שירות ו/או מכירות אשר נענות על ידי עובדי הארגון אשר אינם מוקדנים ייעודיים כמו ב-,Contact Center אלא ממוקדים בתחומים ומטלות מקצועיים של הארגון. הפתרון נותן ערך מידי ומאפשר לעובדים בארגון להתמקד בעבודתם, ובמקביל עוזר לבקר ולהעלות את רמת השרות.
יצרן
Pamaya
איש קשר
גילי ממן
טלפון איש קשר
0544405123
מייל איש קשר
gili.maman@pamaya.co.il
Glassix הינה פלטפורמת שירות דיגיטלי רב ערוצית המאפשרת קשר ישירות אל הנייד של הלקוח ללא צורך בהורדת כל אפליקציה. הלקוח מקבל חווית שירות חדשנית, מהירה ואפקטיבית. השירות ניתן בכל הערוצים הדיגיטליים המקובלים: צ'ט, פייסבוק, מייל, SMS ועוד. השירות היינו שירות מבוסס ענן אשר מאפשר בין היתר צילום והעברת תמונות בין נציג השירות ללקוח, שליחה וחתימה על מסמכים דרך הנייד, צפייה בווידיאו בזמן אמת, שליחת סרטוני הדרכה ללקוח ועוד. הפלטפורמה של Glassix מאפשרת אינטגרציה קלה ומהירה עם מערכות CRM ו-IVR.
יצרן
גלאסיקס פתרונות בע"מ
אינטגרטור
Glassix
תצורה
התקנה מקומית , ענן
לקוחות בישראל
VERIFONE
איש קשר
גיא שלום
טלפון איש קשר
0546778489
מייל איש קשר
guy.shalom@glassix.com
WYZE is powered by smartApps technologies © 2018