חברת ליאור לוריה - יעוץ במוקדים טלפוניים מ-1999

ליאור לוריה אשר שימשה כסמנכ"לית מערכות מידע בחברת תקשורת, עשתה דרך ארוכה מאז ותוך עשור של עשייה, חשיבה פורצת דרך ויוזמה, הפכה להיות למומחית מספר 1 בארץ, במוקדי שירות הלקוחות וטכנולוגיה במוקדים הגדולים והמורכבים ביותר בארץ, המונים מאות ואלפי נציגים.

גברת ליאור לוריה הינה בעלת חברת היעוץ המובילה בארץ מזה 19 שנים בתחום: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי מכירות, מערכות CALL CENTER- טלפוניה-IVR-CTI, ניהול הידע, CRM, רב ערוציות: פניה לארגון ב chat, SMS, מייל, דיוור מיילים, SMS ועוד.

ליאור לוריה טוענת שאנו בתהליך רצוף של מהפכת שרות לקוחות. בדרכנו הישראלית, אנו אוהבים לפרגן למה שקורה בעולם אך לא עוצרים לפרגן לעצמנו. "אנו חייבים להודות כי שרות הלקוחות בישראל השתפר פי עשרות מונים בשנים האחרונות" מציינת ליאור. "ברמת השרות, ביחס ללקוח, במערכות התומכות, ביחס של ההנהלות ו... כן, גם שאיננו מוכנים להודות בכך, גם בזמני ההמתנה במוקדים הטלפוניים."

אם נסכים להיפתח ולהסתכל על השיפור נראה ששרות הלקוחות השתפר לא רק במוקדים הטלפוניים. תחשבו איזו רמת שרות קיבלנו בעבר במסעדות ואיזה שרות אנו מקבלים כיום? שרות הלקוחות השתפר מהותית גם בשרות טכנאים שמגיעים אלינו, במרכזי שרות פרונטליים ועוד.

ליאור אומרת: "ישראלים שעברו לגור בעולם מתגעגעים לשרות הלקוחות כאן.... " חבר שגר בחו"ל שואל : "נראה לכם הגיוני שאני מאיים לעזוב חברת אינטרנט בגרמניה עקב שרות לקוי והם אומרים לי "OK"??? בוא נסביר לך את הפרוצדורה??? הם לא מנסים בכלל להשאיר אותי אצלם?" אני לא לקוח חשוב? "בישראל זה לא היה קורה" . אלו בדיוק דברים שנהיה לנו נוח, הישראלים, לשנוא אך כמו בכל תחום, נדע להעריך אותם רק אם יהיו חסרים לנו....

ליאור לוריה מציינת כי אין ספק כי יש עוד כברת דרך לעבור ונדרש שיפור מתמיד. זהו בדיוק תפקידה של ליאור, להמשיך ולדחוף ארגונים קדימה, לדחוף את שרות הלקוחות בכל פעם לגבהים חדשים.

ליצירת קשר עם ליאור לוריה שלחו מייל ל- liorlu@lurye.co.il או צלצלו ל-0523557044

WYZE is powered by smartApps technologies © 2018